Trasa i profil Summer Run 2018


Tradycją biegu nad Jeziorem Rożnowskim jest zmiana przebiegu trasy co roku. Raz biegamy w jednym kierunku, a w kolejnym roku w przeciwnym. Dzięki temu macie okazje poznać okoliczne górki z różnych stron.

Zmiana kierunku ma duży wpływ na przygotowanie się do biegu, ponieważ co roku zmienia się rozmieszczenie podbiegów na trasie. Zwróćcie uwagę, że po drodze do zaliczenia są dwie górki. Zmieniając kierunek większy podbieg może być albo na samym początku biegu, albo w środku. Ma to bardzo duże znaczenie jak chodzi o dobre rozłożenie sił. Nie można przesadzić z tempem na początku biegu, zwłaszcza kiedy mamy do pokonania największy podbieg, bo zmęczenie może się ciągnąć do samego końca biegu. Pamiętajcie, żeby dokładnie przed biegiem przeanalizować sobie profil trasy na dany rok i być świadomym jak dysponować siłami w trakcie biegu. Dzięki temu na pewno na metę dobiegniecie zadowoleni z siebie i uśmiechnięci 😉

Bardzo ważne jest również regularne korzystanie z punktów nawadniania. Rozpoczęcie wakacji może okazać się bardzo upalne i własnie dlatego zawsze podczas Summer RUN macie do dyspozycji aż 4 (przy skrajnych temperaturach nawet więcej) punkty odżywcze. Nawet łyk wody i schłodzenie głowy i pleców znacznie poprawi komfort Waszego biegu. Punkty nawadniania w tym roku rozmieszczone są kolejno na: 2 km, 4 km, 6 km oraz 8 km. Po dobiegnięciu na metę nawodnienia też na pewno nie zabraknie, a do tego idealne schłodzenie gwarantuje kąpiel w jeziorze 😉

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.